Szakemberek

logokep big
Hári Bíborka

Hári Bíborka konduktor, komplex mozgásterapeuta

Óvodai specializáción végzett konduktor vagyok. Diplomámat a Semmelweis Egyetem Pető András Karán szereztem. Gyakorlataim során elsősorban cerebralparetikus (CP-s), óvodás korú (3-7 év) gyermekekkel foglalkoztam, de részt vettem szindrómás SNI-S gyermekek fejlesztésében is. A mozgás kisgyerekkorom óta része életemnek. Néhány év balett után a néptánc mellett köteleztem el magam. A gimnáziumi évek során körvonalazódott, hogy segítő szakmát válasszak. A konduktív pedagógia elsajátítása világított rá, hogy mennyire fontos a gyermekek minél korábban elkezdett és sokoldalú fejlesztése.

Az utóbbi időben részt vettem néhány továbbképzésen, melyekkel még komplexebb fejlesztést tudok nyújtani. Szükség esetén kinesiology-tapet is alkalmazok, illetve az ALAPOK- alapozó AAK képzésen szerzett ismereteimet is jól tudom konduktív munkámban hasznosítani.

kovacs emma villo pszichologus

Kovács Emma Villő pszichológus

A pszichológia alapszakot Kolozsváron, majd a mesterszakot az Eötvös Loránd Tudományegyetemen végeztem el tanácsadás szakirányon. Eközben rendszerszemléletű és megoldásközpontú coachingban képeztem magam, szeptembertől pedig a családterápiás továbbképzésben veszek részt. A pszichológia és az önismeret már kamasz korom óta az érdeklődésem központja, amiben az egyetem elvégése csak megerősített, hogy ezt szeretném hivatásként. A munkám során elsődlegesen fontos, hogy a kliensek saját valóságának elfogadásával olyan fejlődési és önismereti folyamatot tudjunk végigvinni, mely segít a lehető legpozitívabb életet élni és önmagukat kibontakoztatni. A folyamatokban a teljes elfogadásra, biztonságra és támogatásra számíthatnak tőlem.

borbala pirityi

Pirityi Borbála Logopédus

Logopédusi diplomámat az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai karán szereztem. Ezt követően, szintén az ELTE keretein belül végeztem el a mesterképzést, gyógypedagógiai terápia specializáción.
Az alapképzés után pedagógiai szakszolgálatnál helyezkedtem el, ahol óvodás korú gyermekek logopédiai alapellátását végeztem. Munkám során egyre inkább megerősödött bennem, hogy az eredményes fejlődéshez elengedhetetlen a szülőkkel való szoros együttműködés, valamint a gyermeki motiváció megtalálása. Utóbbit igyekszem a gyermek egyéni szükségleteinek megismerésével és az alkalmak játékos formában történő megvalósításával fenntartani.
A szakszolgálati munka mellett egy kollégámmal iskolaelőkészítő foglalkozásokat vezettem.
Lehetőségem volt külföldi logopédiai munkába is betekintést nyerni. 5 hónapot töltöttem Máltán, ahol autizmussal élő gyermekek, valamint cerebralparetikus, illetve egyéb genetikai szindrómás, traumás agysérülésen átesett felnőttek kommunikációs képességeinek fejlesztésében vettem részt.
A kint, valamint az itthon szerzett tapasztalatokat igyekszem munkám során a lehető legteljesebb módon felhasználni.