Szakemberek

logokep big
Hári Bíborka

Veres-Hári Bíborka konduktor, komplex mozgásterapeuta, baba FDM-es

Óvodai specializáción végzett konduktor vagyok. Diplomámat a Semmelweis Egyetem Pető András Karán szereztem. Gyakorlataim során elsősorban cerebralparetikus (CP-s), óvodás korú (3-7 év) gyermekekkel foglalkoztam, de részt vettem szindrómás SNI-S gyermekek fejlesztésében is. A mozgás kisgyerekkorom óta része életemnek. Néhány év balett után a néptánc mellett köteleztem el magam. A gimnáziumi évek során körvonalazódott, hogy segítő szakmát válasszak. A konduktív pedagógia elsajátítása világított rá, hogy mennyire fontos a gyermekek minél korábban elkezdett és sokoldalú fejlesztése és a családok támogatása.

Az utóbbi időben részt vettem néhány továbbképzésen, melyekkel még komplexebb fejlesztést tudok nyújtani. Szükség esetén kinesiology-tapet is alkalmazok, illetve az ALAPOK- alapozó AAK képzésen szerzett ismereteimet is jól tudom konduktív munkámban hasznosítani.

2024 tavasza óta baba FDM-mel is foglalkozok.

borbala pirityi

Pirityi Borbála logopédus

Logopédusi diplomámat az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai karán szereztem. Ezt követően, szintén az ELTE keretein belül végeztem el a mesterképzést, gyógypedagógiai terápia specializáción.
Az alapképzés után pedagógiai szakszolgálatnál helyezkedtem el, ahol óvodás korú gyermekek logopédiai alapellátását végeztem. Munkám során egyre inkább megerősödött bennem, hogy az eredményes fejlődéshez elengedhetetlen a szülőkkel való szoros együttműködés, valamint a gyermeki motiváció megtalálása. Utóbbit igyekszem a gyermek egyéni szükségleteinek megismerésével és az alkalmak játékos formában történő megvalósításával fenntartani.
A szakszolgálati munka mellett egy kollégámmal iskolaelőkészítő foglalkozásokat vezettem.
Lehetőségem volt külföldi logopédiai munkába is betekintést nyerni. 5 hónapot töltöttem Máltán, ahol autizmussal élő gyermekek, valamint cerebralparetikus, illetve egyéb genetikai szindrómás, traumás agysérülésen átesett felnőttek kommunikációs képességeinek fejlesztésében vettem részt.
A kint, valamint az itthon szerzett tapasztalatokat igyekszem munkám során a lehető legteljesebb módon felhasználni.
98d2873b 372d 4023 a0ab 4748714c4b12

Illés Dorottya konduktor

Diplomámat és egyben hivatásomat a Semmelweis Egyetem Pető András Karán szereztem, óvodapesagógus szakirányon.
Ezidáig két évet töltöttem fejlesztőközpontban, főként autizmussal, figyelemzavarral, szenzoros-integrációs zavarral, részképesség vagy nyelvi zavarral küzdő gyermekek egyéni, holisztikus szemléletű fejlesztésével.
Az itt zajló segítő munkám szakmai továbbképzésében segítséget jelentett a komplex team-work mellett a Vadaskert Alapítvány ,,Az autizmus spektrumzavarban érintett gyermekpopuláció ellátásához szükséges alapvető elméleti és gyakorlati ismeretek” nevű képzés elvégzése is.

Jelenleg főállásban konduktorként dolgozom nemzetközi területen, ahol kisgyermekkortól az időseken át változatos korosztállyal végzek konduktív nevelést, kül-és belfölfön egyaránt.

Személyiségemet a mese, a játékosság és az alkotás iránti vágyam és szeretetem jelentősen meghatározza – ezt a lelkesedést pedig igyekszem a fejlesztő órákon átadni a gyermekeknek, illetve ezen területeken keresztül segíteni őket a fejlődés útján!

Logo nyar

Szerencsi-Puskás Andrea gyógypedagógus

Okleveles gyógypedagógus és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógus vagyok.
Több év utazó gyógypedagógusi tapasztalot követően a diagnosztika területével kezdtem foglalkozni, miközben a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karon elvégeztem a mesterképzést, gyógypedagógiai terápia specializáción.
Munkám során integráló óvodákban és iskolákban végzem a sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztését egyéni és csoportos formában egyaránt.
Utazó gyógypedagógusként és szakértői vizsgálatok alkalmával a legkülönbözőbb esetekkel találkoztam, ahol a fellépő nehézségek feltárásában, kezelésében holisztikus szemlélettel igyekszem a tapasztalataimat a lehető legteljesebb módon felhasználni. Természetesen mindezt a szülőkkel való szoros együttműködésben.

Elvégeztem a Meixner Ildikó  által kidolgozott dyslexia prevenciós és reedukációs módszertanának képzését, ami segít az olvasás, írás és a helyesírás nehézségeinek leküzdésében, megelőző fejlesztésében.

Fontos számomra, hogy az óráimon nyugodt, biztonságos, elfogadó légkört teremtsek, amelyben a gyermek jól érezheti magát!

Logo nyar

Füzesi Blanka konduktor

2021-ben végeztem a Semmelweis Egyetem Pető andrás Karán konduktorként. A szakmai fejlődésem érdekében a tanulmányaim befejezése után ott is helyezkedtem el. 2021-től a Previ Team Egyesületben foglalkozom óvodás-és kisiskolás korú gyermekek komplex mozgásfejlesztésével.
2023-ban a Feövenyessy Akadémián végeztem gyermek SZTM (szenzomotoros tartásjavítés és mozgásfejlesztés) trénerként.